ტრენინგის მერვე დღე დაეთმო დიფერენცირებულ სწავლებას. ვისაუბრეთ პროექტში გა ნსაკუთრებული საჭიროების მქონემოსაწბლეების, არაქართულენოვანისა და ნიჭიერი მოსწავლეების ჩარტულობაზე.განსაკუთრებული ყერადღება გავამახვილეთ აღქმის სტილზე, გამოვყავით აუდიალურ, ვიზუალურ და კინესთეტიკურ აღქმაზე.მათი საჭიროებიდან გამომდინარე,დიფერენცირებული დავალებების მიცემაზე. ამ პროცესში მასწავლებლის, როგორც ფასილიტატორის როლზე.
ქალბატონო ნატო, სამწუხაროდ ვერ ვნახე თქვენი ნამუშევრები.
ReplyDelete